ELLEGARDEN和訳まとめる

ELLEGARDEN、theHIATUS.MONOEYESの歌詞和訳を載せていきます!

Acropolis【歌詞】

Is it something I can see

それって目に見えるの


Is it something I can touch

それってさわれるの


Is it something I can feel

それって感じ取れるのかな

Is it something I can hear

それって耳に聞こえるの


Is it something I can smell

それって匂いがするの


Is it something I can trust

それって信用できるのかな

Before the surface dries out

表面が乾ききる前に


Before the palace burns down

表面が乾ききる前に


Before your world is overwhelmed

君の世界が飲み込まれる前に


Before the surface dries out

表面が乾ききる前に


Before the palace burns down

宮殿が焼け落ちる前に


Before your world is overwhelmed

君の世界が飲み込まれる前に

Is it something I can do

それって僕にも出来るの


Is it something I can learn

それって僕にも学べるの


Is it something I can find

それって僕にも見つけられるのかな

Is it something I can fix

それって僕に直せるの


Is it something I can solve

それって僕に解決できるの


Is it something I can prove

それって僕に証明できるのかな


Before the surface dries out

表面が乾ききる前に

 

Before the palace burns down

宮殿が焼け落ちる前に


Before your world is overwhelmed

君の世界が飲み込まれる前に


Before the surface dries out

表面が乾ききる前に


Before the palace burns down

宮殿が焼け落ちる前に


Before your world is overwhelmed

君の世界が飲み込まれる前に

You scream out

叫び声をあげる君


I hear that

聞こえるよ


Our time is running out so fast

僕らの時間はあっという間に終わる


Wings burning

羽が燃えている


I'm fallin'

僕は落ちていく


Our time is running out so fast

僕らの時間はあっという間に終わる