ELLEGARDEN和訳まとめる

ELLEGARDEN、theHIATUS.MONOEYESの歌詞和訳を載せていきます!

Bored Of Everything【和訳】

Wake up Stand up I know But for what

起きろ、立ち上がれ、でも何のために?


one thing I crave Weekend without computer games

一つ、テレビゲームのない週末を望んでいる


Pull the trigger and kill the zombies

トリガー引いて、ゾンビを殺すような


Sorry I'm done

ごめん、もうおしまいだね

 

So many things I have let go

沢山のものを、手放す


No doubt Wanna do something else

確かに何かほかのことがしたいんだ


I need to find something before I'md  boreof everything

全てに飽きる前に何かを見つけとかなきゃ


So many things I left undone

沢山のことが終わらないまま


No doubt Wanna be someone else

確かに別のだれかになりたいんだ


I need to find something before I'm bored of everything

全てに飽きる前に何か見つけとかなきゃ


Before I'm bored of everything

飽きる前にさ

 

Voicemail is full I know She calls me at home

留守番電話の伝言はいっぱいだから、君は家に電話してくるってわかってるよ


How much is my car and how much is my gift

僕の車やプレゼントはいくらだったかなって


Pull the trigger Kill the zombies

トリガー弾いてゾンビを殺すんだ


Sorry I'm done

ごめん、もう終わったよ

 

So many things I have let go

沢山のものを、手放す


No doubt Wanna do something else

確かに何かほかのことがしたいんだ


I need to find something before I'md  boreof everything

全てに飽きる前に何かを見つけとかなきゃ


So many things I left undone

沢山のことが終わらないまま


No doubt Wanna be someone else

確かに別のだれかになりたいんだ


I need to find something before I'm bored of everything

全てに飽きる前に何か見つけとかなきゃ

 

I still can believe when you say it's not true

まださ、君が本当じゃないって言うと信じられる


I stlll can believe when you say it's not too late

まださ、君が遅すぎないって言うと信じられる


I still can believe when you say it's not real

まださ、君がそんなの現実じゃないって言うと信じられる


I still can believe when you say I'm not too late

まださ、君が、僕は遅すぎない、って言ってくれると信じられる

 

So many things I have let go

沢山のものを、手放す


No doubt Wanna do something else

確かに何かほかのことがしたいんだ


I need to find something before I'm bored of everything

全てに飽きる前に、何か見つけとかなきゃ


So many things I left undone

沢山のことが終わらないまま


No doubt Wanna be someone else

確かに別のだれかになりたいんだ


I need to find something before I'm bored of everything

全てに飽きる前に何か見つけとかなきゃ


Before I'm bored of everything

飽きる前にさ