ELLEGARDEN和訳まとめる

ELLEGARDEN、theHIATUS.MONOEYESの歌詞和訳を載せていきます!

Sliding Door 【和訳】

God I found the key I found the key

ああ神様、カギを見つけた、カギを見つけたよ


But how come it doesn't work

でもなぜかうまくいかない


The sliding door is closing

引き戸は閉まったまま


I am stuck here

ここで行き詰ってるよ


Please don't close the door

どうかドアを閉めないで


My dreams are behind that

僕の夢がそこに残されているんだ


I heard the voice calling me calling me

僕を呼ぶ声が聞こえた、僕を呼んでいる

 

Here I am

僕はここだよ


But no one notices

でも誰も気づかない


There's nothing

何もない


Nothing to warm me to hold me

元気づけてくれるものも、抱きしめてくれるもの


I am starving here

僕はここで飢えている

 

God I found the key I found the key

ああ神様、カギを見つけた、カギを見つけたよ


But how come it doesn't work

でもなぜかうまくいかない


The sliding door is closing

引き戸は閉まったまま


I am stuck here

ここで行き詰ってるよ


Please don't close the door

どうかドアを閉めないで


My dreams are behind that door

僕の夢がそこに残されているんだ


I heard the voice calling me calling me calling me

僕を呼ぶ声が聞こえた、僕を呼んでいる

 

Here I am

僕はここだよ


But no one notices that

でも誰も気づかない


There's nothing

何もない


Nothing to warm me to hold me

元気づけてくれるものも、抱きしめてくれるもの


I am dying

僕は死にかけている


Do you hear me

聞こえるかい

 

God I found the key I found the key

ああ神様、カギを見つけた、カギを見つけたよ


But how come it doesn't work

でもなぜかうまくいかない


The sliding door is closing

引き戸は閉まったまま


I am stuck here

ここで行き詰ってるよ


Please don't close the door

どうかドアを閉めないで


My dreams are behind that door

僕の夢がそこに残されているんだ


I heard the voice calling me calling me calling me

僕を呼ぶ声が聞こえた、僕を呼んでいる

 

Please don't close the door

どうかドアを閉めないで


My dreams are behind that

僕の夢がそこに残されているんだ


I heard the voice calling me calling me

僕を呼ぶ声が聞こえた、僕を呼んでいる