ELLEGARDEN和訳まとめる

ELLEGARDEN、theHIATUS.MONOEYESの歌詞和訳を載せていきます!

Addicted【和訳】

I've been watching at the circle turns around

その振り向いてくる円をじっと見ていた


As I stare at it sucks me in

そいつが俺を吸い上げるていくのを見つめながら


Turn the light down 'cause that feels better

明かりを消してよ、その方が気持ちがいい


I am falling down into the deep of me

自分の中の深いところまで落ちていく


Can you break me up into some little pieces

君は俺を小さなかけらになるまで粉砕できるかな


I'm stuck I'm nowhere

俺は突っかかっている、いったいどこにいるのか、


Lost my direction

行き先を失った


I can't pretend like I'm a better man

良い人のふりなんてできないよ

 

I'll do anything if you can crush me

俺を絞り出してくれるなら、何でもするよ


I've been watching at the square which shrinks and spreads

縮んだり広がったりするその四角を見ていた


As I stare at it does stares back

それが覗き返してくるのを見つめながら


Turn the light down or it will uncover me

明かりを消してよ じゃないと光がさらけ出す


Like I'm stupid

俺がバカみたいに


Like I'm idiot

俺が愚か者みたいに


Can you break me up into some little pieces

君は俺を小さなかけらほどに粉砕できるかな


I'm stuck I'm nowhere

俺は突っかかっている


Lost my direction

道に迷って行き詰っている


I can't pretend like I'm a better man

良い人のふりなんてできないよ


I'll do anything if you can crush me

俺を絞り出してくれるなら、何でもするよ


Anyhow life goes on

どうしたって人生はつづく


I need no sympathy of yours

君の同情なんていらない


Anyway my life's rolling on

とにかく、俺の人生はめぐっていく、


I need no sympathy of yours
君の同情なんて必要ない


"Get your ass down here and say please

ここに腰を下ろして、お願いっていうんだ


Beg on your knees down here and say please"

ここで跪いて請うんだ、お願いって言え


Can you break me up into some little pieces

君は俺を小さなかけらになるまで粉砕できるかな


I'm stuck I'm nowhere

俺は突っかかっている


Lost my direction

道に迷って行き詰っている


I can't pretend like I'm a better man

良い人のふりなんてできないよ


I'll do anything if you can crush me break me up into some little pieces

俺は何でもするよ、君が俺を小さなかけらになるまで粉砕してくれるなら


I'm stuck I'm nowhere

俺は突っかかっている


Lost my direction

道に迷って行き詰っている


I can't pretend like I'm a better man

良い人のふりなんてできないよ

I'll do anything if you can crush me

俺を絞り出してくれるなら、何でもするよ