ELLEGARDEN和訳まとめる

ELLEGARDEN、theHIATUS.MONOEYESの歌詞和訳を載せていきます!

Marry Me【和訳】

Somewhere closer I can hear the wedding bell

どこかもっと近くで、ウェディングベルの音を聞こう


It's a fine day I am wearing a blue shirts like the sky

晴れの日、空みたいに青のシャツを着ている


I am standing in the line while holding confetti

紙吹雪を握って列に並ぶ


I see the girl of my dream is shining like the sun beside him

僕の夢みた彼女が彼の横で太陽みたいに輝いているのを見る

 

Won't you marry me if I could be a rich boy

もしも僕がお金持ちになれたら結婚してくれない?


Won't you marry me if I could be very handsome

もしも僕がとてもハンサムになったら結婚してくれない?


Won't you marry me if I could be a tall guy

もしも僕が背の高い男だったら結婚してくれないかい?


Don't you marry him if I could be in the next life

来世があったとしても、彼と結婚しないでくれよ

 

You're an idol in high school He was a quarter back

君は高校ではアイドルで、彼はクォーターバックだった


He has sold me a photocopy of your photograph

彼は僕に君の写真のコピーを売った


I am standing in the line while holding confetti

紙吹雪を握って列に並ぶ


I see the girl of my dream is smiling like the sun in her wedding dress

僕の夢みた彼女がウェディングドレスで太陽のように笑っているのを見ている

 

Won't you marry me if I could be a rich boy

もしも僕がお金持ちになれたら結婚してくれない?


Won't you marry me if I could be very handsome

もしも僕がとてもハンサムになったら結婚してくれない?


Won't you marry me if I could be a tall guy

もしも僕が背の高い男だったら結婚してくれないかい?


Don't you marry him if I could be in the next life

来世があったとしても、彼と結婚しないでくれよ

 

Maybe not She don't remember me

彼女は僕のことを覚えていないかもしれない


Maybe not She don't know how I feel

彼女は僕がどう感じているか知らないかもしれない


Maybe not She don't even know my last name

彼女は僕の名字さえ知らないのかもしれない

 

Won't you marry me if I could be a rich boy

もしも僕がお金持ちになれたら結婚してくれない?


Won't you marry me if I could be very handsome

もしも僕がとてもハンサムになったら結婚してくれない?


Won't you marry me if I could be a tall guy

もしも僕が背の高い男だったら結婚してくれないかい?


Don't you marry him He's just another stupid in the next life

彼も来世じゃもう一人の間抜けなんだから彼と結婚しないでくれよ