ELLEGARDEN和訳まとめる

ELLEGARDEN、theHIATUS.MONOEYESの歌詞和訳を載せていきます!

BBQ Riot Song【和訳】

The sun is shining like a blaze

太陽はメラメラと輝く


Clouds are mountain high out there

雲は山のように高く向こうの方にある


But I am stuck in a musty room

でも僕はカビ臭い部屋にこもりっきり


Doing papers all the day

一日中書類仕事してる

 

Tomorrow we go barbeque

明日僕らはバーベキューに行く


We burn papers as firewood

書類はまきとして燃やすんだ


It's like a riot on the grill

グリルの上で暴動さ


My griddle riot song

僕の鉄板ソング

 

Time is always passing by

時間はいつでも過ぎてく


It never waits for me to chew

噛み砕くまで待ってくれない


Never meant to be like this

こんなようになるべくしてなったわけではない

 

But doing papers everyday

でも毎日書類仕事だ

 

Tomorrow we go barbeque

明日僕らはバーベキューに行く


We burn papers as firewood

書類はまきとして燃やすんだ


It's like a riot on the grill

グリルの上で暴動さ


My griddle riot song

僕の鉄板ソング


My griddle riot song

僕の鉄板ソング

 

Time is always passing by

時間はいつも過ぎ去っていく

 

May not be the only way

唯一の方法じゃないよ


I remember you

君を思い出す


See you some time on the beach

またそのうちビーチで会おうね