ELLEGARDEN和訳まとめる

ELLEGARDEN、theHIATUS.MONOEYESの歌詞和訳を載せていきます!

Good Morning Kids【和訳】

Good morning kids

おはよう、子供たち


How do you feel to have been slid out to this world

この世界に滑り落された心地はどうかな


I wish it was not so bad

そんなに悪いものではなければよかったけど。


But I think no way you feel that way

でもそんな風に感じることはないだろうな


You'd come to know as you grow up

君たちは成長するにつれ知ることになるだろう


This world is full of shit

この世界はくそなことだらけだ


So I wish you don't grow up

君たちが大人にならなければよいのに


And I wish you don't get hurt

君たちが傷つかなければよいのに


And I wish you don't notice that the world is shit

君たちが、世界はくそだ、って気づかなかったら良いのに


And I wish you don't be sad

君たちが悲しい気持ちにならなければよいのに


But I'm not so afraid 'cause you won't be like me

でも、僕みたいになることはないだろうから心配はしてないよ

 

Good morning kids

おはよう、子供たち


How does it feel to have been kicked out to this world

この世界にほっぽり出された気分はどうだい


I wish you liked the morning sun

朝日をすきになってくれたら良かったけど


That is one of the most beautiful things

あれは最も美しいものの一つだ


You'd come to know as you grow up

君たちは成長するにつれ知ることになるだろう


This world is full of shit

この世界はくそなことだらけだ

 

So I wish you don't grow up

君たちが大人にならなければよいのに


And I wish you don't get hurt

君たちが傷つかなければよいのに


And I wish you don't notice that the world is shit

君たちが、世界はくそだ、って気づかなかったら良いのに


And I wish you don't be sad

君たちが悲しい気持ちにならなければよいのに


But I'm not so afraid 'cause you won't be like me

でも、僕みたいになることはないだろうから心配はしてないよ

 

So I wish you don't grow up

そして、君たちが大人にならなければよいのに


And I wish you don't get hurt

君たちが傷つかなければよいのに


And I wish you don't notice that the world is shit

君たちが、世界はくそだ、って気づかなかったら良いのに


And I wish you don't be sad

君たちが悲しい気持ちにならなければよいのに


But I'm not so afraid 'cause you won't be like me

でも、僕みたいになることはないだろうから心配はしてないよ


So I wish you don't grow up

そして、君たちが大人にならなければよいのに


And I wish you don't get hurt

君たちが傷つかなければよいのに


And I wish you don't notice that the world is shit

君たちが、世界はくそだ、って気づかなかったら良いのに


And I wish you don't be sad

君たちが悲しい気持ちにならなければよいのに


But I'm not so afraid 'cause you won't be like me

でも、僕みたいになることはないだろうから心配はしてないよ