ELLEGARDEN和訳まとめる

ELLEGARDEN、theHIATUS.MONOEYESの歌詞和訳を載せていきます!

Can you Feel Like I Do【和訳】

Another day is coming so I wake up

日がまためぐり、僕は起きる


Think of what I said before I think of you

君のことを考える前に、自分の言ったことを考えてみる


We were almost crashing ourselves

僕らは自らを破滅させそうだ


You had your own conviction

君は自分に信念があった


I'm not quite as well yet

僕はとりわけそうでもない

 

Something big to tell you

君に教えなきゃいけない大きいことがあるんだ


It's quite inexplicable

かなり不可解なんだけど


But I know how you were Big in my life

でも君が僕の人生でどれくらい大きなものだったのかわかる


Though on the point we agreed

僕らは賛成するところだったよ

 

"There's someone treats you better than I did"

「僕よりもっと君を良いようにしてくれた人がいる」ということに

 

Can you feel like I do

君は僕のすることがわかるかい?


I still hope you're happy

君が幸せであると、僕はまだ信じているよ


Can you feel like I do in the end now

結局のところ、君は僕のすることををわかる?


Can you feel

ねえわかる?

 

I wonder if I knew that you were beside me

君が僕の横にいたってこと、僕はわかっていたのだろうか


Lots of words left unsaid

言えてない言葉が沢山


You know I still hope you're fine

ねえ僕は君が大丈夫だって僕はまだ信じているよ


Can you still feel like I do

"僕のすることわかる?"


It makes me wonder if it is too late

それが遅すぎるかもって思わせた


Is it too late to notice you're gone now

君がいなくなった事に気付くのは遅すぎたのだろうか

 

I wonder if I knew that you were beside me

君が僕の横にいたってこと、僕はわかっていたのだろうか


I wonder if I knew that you really needed me

君が本当に僕を必要としていたこと、僕はわかっていたのだろうか

 

Can you feel like I do

君は僕のすることがわかるかい?


I still hope you're happy

君が幸せであると、僕はまだ信じているよ


Can you feel like I do in the end now

結局のところ、君は僕のすることがわかる?


Can you feel like I do

君は僕のすることがわかるかい?


I still hope you're mine

君が幸せであると、僕はまだ信じているよ


Can you feel like I do in the end now

結局のところ、君は僕のすることををわかる?

 

Can you feel

ねえわかる?